En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2007

Grönt hår blev rött

Av S - 23 oktober 2007 16:24

Spatserade runt en stund på stan efter skolan idag. Köpte ett par svarta jeans för ynka 199:-, vilket fynd! :) Och köpte också en liten ask med lyxiga handgjorda chokladpraliner (som kostade nästan lika mycket som jeansen ;) ) som present åt Petris mamma nu när vi åker upp och hälsar på på torsdag.


Kan meddela att jag har ny hårfärg IGEN. :) Som en del så försiktigt påpekat drog mitt hår lite åt det gröna hållet efter förra färgningen och det ville jag verkligen inte ha! Som klasskompisen Puffen så snällt uttryckte det: "Men det är ju inte direkt fult, du ser lite ut som ett skogsrå." Hrmph... Nu är det iaf färgat igen i färgen koppar vilket gjorde håret mer rödbrunt och enligt min mening mycket finare än skogsrågrönt. :)


Har städat de kvarvarande två burarna som inte hanns med igår och nu kom Petri precis hem. Ska gå och vara lite social med honom. :)

 
 
Ida

Ida

24 oktober 2007 08:46

Hahaha.. Som en del försiktigt och en del mindre försiktigt, menar du väl? :-p

http://idefix.bloggagratis.se

 
Tomas

Tomas

24 oktober 2007 20:43

hmm, jag tyckte faktiskt också att håret var lite grönt men det var bara fint! Som koppar som ärgat lite!

http://solitaire.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards