En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av S - 23 mars 2010 15:30

Här kommer ett bildcollage på sockersöta Leanna. Hon är nog bland de sötaste marsvin jag någonsin har sett, det är så himla synd på öronvecken bara... Men nu kommer hon ju förhoppningsvis att få riktigt söt petbebisar istället och det är ju minst lika bra, om inte roligare än en raskull. :-)


Hon är verkligen speciell min lilla bakelse, hon poserar så fint för kameran och har tålamod som en ängel. :-)



 

Av S - 23 mars 2010 08:56

Igår brunstade Tosca igen. :-/ Och jag vet inte om hon blev parad av Nonne, jag kunde inte hitta några jättetydliga spår på det men skrev iaf upp datumet för framtida bruk.


Leanna däremot är helt klart dräktig med Chippen. :-) Så roligt att att Chippen hann para henne och att det tog på första försöket. Hon har en liten, gullig bebismage just nu men så är det också rätt lång tid kvar också.


Vanilla är en supermorsa som låter sina ungar dia mest hela tiden, de tar sig ju fram överallt också så inte ens uppe på hustaket kan hon få vara ifred (som synes i inlägget här under), de vill dia även där och det får de förstås. Hon är jätteduktig! :-)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards