En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Sophie - migränen: 1-1

Av S - 28 januari 2010 08:46

Jaha ja, migränen tog revansch igår och slog till rejält. Då hjälpte ingen iskall vetepåse utan det slutade med en tablett ändå. Tog ovanligt lång tid innan den verkade dessutom, dumma migrän!! :-(


Dessutom zappade vi in på tv4 strax före kl nio och upptäckte att det var Robinson! På en onsdag! Hur kan de sända det på en onsdag utan att meddela folk innan!? Nu missade vi ett helt avsnitt och fick bara se utröstningen. Så dumt! :-( Ikväll ska vi iaf sitta bänkade kl 20.00 så att vi INTE missar det!


Det hände lite roliga saker igår också faktiskt. :-) Petri kom hem med en present till mig, ett paket från Bodyshop innehållande Vitamin E Lip Care, Vitamin E Sink In Moisture Mask och Hamp Hand Protector. Inte alls dumt! Och jag älskar överraskningar! :-D

 
 
Malin

Malin

28 januari 2010 09:13

det har varit reklam hela veckan för att det ska sändas ons tors och lör ;)

http://wilmapalmen.blogg.se

 
Sophie

Sophie

28 januari 2010 10:51

Tja, jag tittar nog för lite på tv... :-p Hade helt missat det här!

http://www.luneas.bloggagratis.se

 
Gisela

Gisela

29 januari 2010 10:36

Som du vet har jag också migränskalle. Jag blir lite nyfiken på hur det gick för dig att inte dricka kaffe? Min migrän har blivit mycket bättre sen jag nästan helt slutade med kaffe. Fortfarande slår det till ibland ändå förståss men det är bättre. Migrän är vidrigt jag tror det är svårt att förstå hur äckligt man mår om man aldrig haft det... Jag hejar på dig Sophie och hoppas migränen förlorar sitt grepp!

http://svinkonst

 
Sophie

Sophie

29 januari 2010 10:39

Gisela: Njae, jag kan nog inte se någon förbättring av migränen sen jag slutade med kaffe, men så har jag heller aldrig varit någon jättestor kaffedrickare. När jag drack kaffe så blev det kanske bara 2-3 gånger i veckan så att sluta med det blev ju inte lika drastiskt som om jag hade druckit det varje dag. Skönt att din migrän har blivit bättre iaf! :-)

http://www.luneas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards