En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Betraktelse

Av S - 25 januari 2010 09:27

Det är som om Madeira har fått lite ny kraft och lycka i livet sedan Gizelles bebisar kom. Har nu sett flera gånger hur bebisarna tyr sig till Madeira, de ligger gärna tätt intill henne och sover och de använder henne som studsmatta emellanåt. ;-) Madeira verkar bara njuta av bebisarna och låter dem hållas. Normalt sett piper och skriker hon så fort hon känner sig hotad eller om någon kommer för nära men inte med bebisarna, de får studsa runt på henne hur mycket de vill. :-) Bebisarna går givetvis till Gizelle för att äta men däremellan håller de sig en hel del kring Madeira.

 
 
Felicia & grisarna

Felicia & grisarna

26 januari 2010 22:34

Det låter som om hon är så nöjd med att få njuta av livet och lysa upp lite extra som gammeltant bland bebisarna :-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards