En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 20 april 2009

Av S - 20 april 2009 22:11

Idag har jag uppdaterat hemsidan (www.luneas.se) vilket var mycket välbehövligt. Den var inte uppdaterad sedan januari! Nu är marsvinens sidor uppdaterade men jag hann inte uppdatera kullsidorna så det ska göras imorgon. Måste ju ta tag i det där för det blir bara mer och mer jobb som väntar ju längre tid som går ju.

Av S - 20 april 2009 22:08

Har ju anmält Lucky Me, Tosca och Kokostopp till Sorunda redan men så idag när jag lyfte upp Gizelle insåg jag hur fin hon är just nu! Verkligen i kanonform och det känns trist att inte ställa henne. Hon blev ju champion i Kallhäll så jag hade inte tänkt ställa henne något mer utan para henne nu men än går hon med Yalima och ett par veckor hit eller dit spelar ju ingen roll... Så nu är jag bra sugen på att anmäla henne också och sedan sätta henne med hane direkt efteråt. Hmm... Beslutsångest...

Av S - 20 april 2009 09:00

Gör lite reklam för mina tre små pojkar som söker nya hem.

Särskilt Isaiah och Jonah är vansinnigt söta i typen men har förstås lätta öron därtill. Ilias är lite längre i nosen men har fina öron istället. De är leveransklara 4 maj och kan tas med till Sorunda. Säljes registrerade i SMF.


 

Från vänster: Jonah, Ilias, Isaiah.


Kontakta mig vid intresse! sophie@luneas.se



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards