En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Telefonintervju

Av S - 1 april 2009 15:51

Så har man blivit telefonintervjuad då. Har sökt ett antal sommarjobb och i måndags ringde det en kille från ett av jobben och ville göra en telefonintervju idag. Det kändes faktiskt som om det gick jättebra men man vet ju aldrig. De hade tydligen fått in massor med ansökningar (det kan man ju förstå i dessa tider...) och gjort en första gallring nu. Han sa att han hade några till att ringa idag och några imorgon förmiddag men han skulle höra av sig redan imorgon eftermiddag med besked. Skönt med snabba besked så man slipper gå och vänta! Jobbet har med min utbildning att göra så det vore ju himla trevligt om jag kunde få det - kul att få omsätta sina teoretiska kunskaper i praktiken, och dessutom väldigt bra för kommande arbetssökande nästa sommar. :-)

 
 
Malin

Malin

1 april 2009 16:34

Ja magen den växer...eller bebisen kanske man ska säga. ;)

Klart det fortfarande går bra på lördag! Just let me know more details later on. ;)
Kraaam

http://wilmapalmen.blogg.se

 
Felicia

Felicia

1 april 2009 21:13

Då håller jag tummarna! Det ska nog gå bra ska du se ;-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards