En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Lite helgplaner

Av S - 25 juli 2008 12:53

Oj vad det är varmt och klibbigt nu! Men jag klagar inte, absolut inte. :) Härligt med sol och värme! Skulle visst bli fint hela helgen så jag hoppas hinna få en del sol och kanske bad också.


Imorgon förmiddag ska Petri flyga segelflyg (han fick ett presentkort i födelsedagspresent för 2 år sedan) - läskigt tycker jag eftersom det har varit två olyckor med segelplan de senaste veckorna. :/ Vi har lånat en värstingkamera av ett par kompisar så han hoppas kunna fota en del uppifrån luften. Efteråt blir det nog sol och bad någonstans.


På söndag ska vi iväg till pappa och hälsa på i hans nya hus. Får se om vi tar motorcykeln eller bilen, det beror lite på hur vi kan lösa det med packningen som ska med. Annars är det visst väldigt bra mc-väg dit har jag hört av mamma. 


Ikväll blir det bio - Batman. Men innan dess hoppas jag hinna med att köpa spån och städa burar. Är på jobbet nu, ensam kvar, och väntar på att vi ska åka härifrån. Förhoppningsvis blir det snart.



 
 
Malin

Malin

27 juli 2008 00:24

Javisst är det trist att man bor långt bort men det är så det är...
Hoppas du har det bra i värmen, fy satan så varmt det är...helt sjukt...35 grader idag...

Kraaam

http://www.wilmapalmen.blogg.se

 
Malin

Malin

27 juli 2008 18:57

Nääää, Gävle var inte så vackert att jag vill bo där. Och jag vill helst bo i Stockholm. :)

http://www.wilmapalmen.blogg.se

 
Natalia

Natalia

27 juli 2008 21:48

Tack för tipset, det är faktiskt precis så jag har gjort sedan jag satte ihop dem! Tänkte ett tag att jag kanske överdrev, men nu känns det bra att få bekräftat att det är så man SKA göra! :D

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards