En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Off I go!

Av S - 11 juli 2008 09:39

Imorrn gäller det! Då är det 75 mils bilkörande som gäller. :p Ska faktiskt bli riktigt spännande. Intressant att se hur kroppen grejar det - förhoppningsvis utan alltför mycket värk och trötthet. Vaknade vid 05.30 imorse och var hur pigg och utvilad som helst. Himla skönt för senaste dagarna har jag haft ont i huvudet, igår efter jobbet hade jag verkligen behövt en nackmassage för nacken värkte och det strålade upp i huvudet. Förmodligen beror det på att jag är ovan att köra truck och är lite nervös när jag ska lasta bilar och lastbilschauffören  står och stampar så jag spänner mig onödigt mycket. Men efter en god natts sömn (somnade strax efter kl 22 igår) så mår jag mycket bättre! Tänkte satsa på att komma iväg vid 6-tiden imorgon bitti, kan vara skönt att hinna en bit innan den värsta trafiken går igång.


Efter jobbet idag är det handling och burstädande som gäller. Lite packning också men städning av lägenheten är iaf avklarat redan. Gjorde ett ryck igår kväll.



 
 
Ingen bild

mamma

11 juli 2008 11:12

Men Sophie, inte behövde du städa för att vi kommer. Det hade jag kunnat gjort under veckan!! Kör försiktigt i morgon! Puss&kram älskar dig /mamma

 
Ewa

Ewa

11 juli 2008 16:05

Kör försiktigt! :-D

http://fundringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards