En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Flitens lampa lyser!

Av S - 9 juli 2008 20:34

Idag har jag fått mycket gjort tycker jag. :) Slutade tidigare eftersom det fanns så lite att göra. Åkte direkt till en mack och kollade lufttryck + fyllde på luft i bildäcken (på Petris begäran...), åkte till skolan för att hämta upp mattetentan men dte var stängt,  åkte och handlade lite, fyllde på spolarvätska i bilen (också på Petris begäran...), åkte hem och käkade lunch. Fotade nya kullen, gjorde iordning matpåsar till småflickorna som flyttar imorgon, rensade lite i kylen och skafferiet, gick på långpromenad och plockade gräs, la in en tvättmaskin, diskade, gjorde rent spisfläkten (uäck!!!), gjorde rent katternas matskålsunderlägg, hängde upp tvätten och nu sitter jag här. Och mellan varven har jag förstås klämt in det obligatoriska surfadet också. Puh! :) Bra med dagar då man har mycket energi!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards