En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

Pengarna rullar...

Av S - 6 juli 2008 14:57

Usch, det är inte bra för min ekonomi att Petri är borta. :p Shoppar sällan när han är med men idag blev det en del... Dock bara fynd alltihop så jag känner mig ändå nöjd. För 270:- fick jag en aprikos-rosa tunika, ett ljusgult jättesött linne med volangkant nedtill, en långärmad vit tröja i tunnt material och en vit bikini (både över- och underdel) med gröna-limefärgade blommor och blad på. Så det tycker jag ändå var riktiga kap. :)


Gick och strosade i Valbo köpcentrum och på Ikea (jo jag handlade även lite på Ikea... fast det var ju till hemmet så det går på gemensamma kontot) i flera timmar. Trevligt tidsfördriv en söndag när man inte har något bättre för sig.


Nu ska jag ta en promenad och passa på att plocka gräs samtidigt.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards