En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

Längtar...

Av S - 6 juli 2008 09:26

Ny dag och nya tag. :) Gårdagkvällen spenderades mest framför datorn. Började titta på en svensk film som hade vunnit något fint filmpris men det var så deperimerande och djupt att jag satte mig vid datorn och surfade istället.


Pratade med Petri vid 24-tiden och bröllopsmiddagen började rundas av då och det hade varit trevligt. :) Brudparet hade överraskat med att gifta sig på plats! De hade nämligen sagt till alla att det redan var gjort sen tidigare (borgerlig vigsel). Om en vecka är jag i Luleå, eller vi kanske redan är på väg till Finland då, ska bli så skönt att komma iväg på lite semester. Det är jag inte bortskämd med direkt. Men när jag har pluggat klart och börjat tjäna pengar då j**lar! Då ska det resas! Känner att jag verkligen, verkligen skulle vilja åka iväg med Petri till ett varmt land någonstans. Det spelar inte så jättestor roll vart, bara vi får en riktigt skön och rolig semester ihop bara vi två. Men som det är nu är det omöjligt, min knapra studentekonomi tillåter inga utsvävningar till varma länder. :(


Imorgon börjar en ny arbetsvecka och jag hoppas att den går fort. Dels så vill jag komma iväg till Finland och dels så är det tråkigt att vara hemma själv. Jag önskar att jag vore en sån där tjej som tycker att det är toppen när killen åker bort, som partajar järnet, gör allt sånt som hon inte kan/hinner/får göra annars, umgås med sina tjejkompisar osv men det är jag inte. Jag har riktigt tråkigt utan Petri och saknar honom massor. :/ 


Nej, nu är det slutgnällt och jag ska äta frukost! 

 
 
sara

sara

7 juli 2008 17:46

Och jag vill bara ha sverige sverige :P. kom hem ifrån grekland kl 3 i morse! :D

Borta bra men hemma bäst ;)

http://ssaarrii.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards