En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

I Malmö

Av S - 26 oktober 2011 20:18

Jag är i Malmö och jobbar onsdag till fredag så nu sitter jag på hotellrummet och tittar på tv (växlar mellan Bonde söker fru och Arga snickaren). Tänkte köra lite "budgetspa" sen och ta ett bad och ligga och läsa. Jag var iväg och köpte badskum och en ansiktsmask tidigare så det finns resurser. :-)


Jag har fått rapport från Umamis nya hem och han har redan fått en tjej. :-) Jag misstänker att han är väldigt böjd med tillvaron nu. Han tar mat ut händerna redan också så han verkar ha funnit sig tillrätta. Skönt! Jag städade ur hans bur igår och det gick faktiskt rätt bra. Nu vet jag att han mår bra och har fått sällskap och det är huvudsaken.


Vi har börjat packa så smått hemma, lite böcker och lakan, men det är svårt att veta vad man kan packa ner redan nu utan att man ska behöva springa runt och leta efter saker senare.


Och snart fyller jag år också, mitt upp i allt flyttande, städande och renoverande. Hela 30 år blir jag! Hjälp, hur gick det till! :-O







 
 
Ingen bild

mamma

27 oktober 2011 18:36

30 år....fattar inte var åren tog vägen. Du var ju min bebis alldeles nyss. Jag vill ha en önskelista ;-). Puss&kram och ha det bra i Malmö. /Mamma

 
Ingen bild

papps

28 oktober 2011 22:20

ja, hur gick det till?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards