En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av S - 31 oktober 2011 19:56

Sedan vi sålde lägenheten så kommer en väldig nöjdhet (finns det ordet ens..?) över mig då och då... Jag är jätteglad över att vi fick så bra betalt för lägenheten men den biten har liksom sjunkit in och känns inte lika häftig längre, vi har ju dessutom köpt ett hus så pengarna kommer vi knappt att se röken av. :-) Men ibland får jag en sån himla lust att se minerna på styrelsen i bostadsrättsföreningen när de får höra vad vi fick för lägenheten! Vår "marsvinsillaluktande" lägenhet såldes visst för bra mycket mer än vad någon lägenhet någonsin har sålts för i föreningen. Där fick de minsann! Marsvinslukt - my ass! Jag kanske ska tipsa dem om lite marsvinslukt får att få fart på affärerna.


Det är nästan så att jag hoppas på att möta någon i styrelsen i trappen så att jag kan få tillfälle att berätta vad lägenheten såldes för.  

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards