En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Solbackarutor

Av S - 7 oktober 2010 20:25

kan ni tänka er - listerna blev bytta idag! Men givetvsi har de klantat sig med en del saker... *mutter*


Ikväll har jag bakat. Imorgon är nämligen sista dagen på det vikariat jag har gått på senaste två veckorna. Och då måste man ju bjuda på fika.


Förevigade baket med lite bilder. :-)


 

Degen är uttryckt i en långpanna.


Smält blockchoklad.


   

Vispar maräng.


Montering och så in i ugnen!


Nu återstår att se om de blev goda, det är första gången jag gör den här kakan, Solbackarutor heter dem.

 
 
Emma

Emma

8 oktober 2010 13:06

Oj vad smarrigt det ser ut! Du får gärna dela med dig ;-)

http://emmsanns.bloggplatsen.se

 
Felicia

Felicia

8 oktober 2010 22:13

Det ser riktigt mumsigt ut :-) Du får gärna dela med dig av receptet om du tycker det blev bra.

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Louise

Louise

9 oktober 2010 00:14

Ser gott ut! Synd bara att de kallas solbackarutor. :-P Det namnet får mig att rygga tillbaka lite efter att ha sett och läst Ondskan.

http://creation.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards