En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Ännu mer blommor!

Av S - 21 juni 2010 19:35

Idag när jag var på jobbet ringde ett blomsterbud och meddelade att jag skulle få blommor. När jag sen kom hem från jobbet stod det mycket riktigt en väl inpaketerad blombukett utanför dörren. Det visade sig vara en superfin bukett från Petris föräldrar och systrar med familjer uppe i Luleå. Så gulligt av dem! :-) Glömde nog skriva igår att jag även fick blommor i fredags. Petri hade nämligen med sig en jättefin bukett med liljor bl.a när han kom hem från jobbet. Så nu badar vårt hem i blommor och jag klagar verkligen inte. Man borde se till att ha snittblommor hemma oftare, det ger så härlig doft och sätter pricken över i:et i ett hem tycker jag. Tusen, tusen tack allihop. Jag kunde väl aldrig ana att jag skulle bli så här uppvaktad bara för att jag är klar med min utbildning. :-) 


 

Min blomsamling. :-) De är dock utspridda i lägenheten nu.

 
 
Louise

Louise

21 juni 2010 20:13

Oj, det var inte en liten samling det! Grattis till examen förresten!

http://creation.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamma

21 juni 2010 20:44

Gumsis!
Du kan inte skriva "bara för att jag är klar med utbildningen". Det är ju ett helt fantastiskt jobb du har gjort i flera år, och det med bravur!!!! Du är värd ängens alla blommor flera gånger om. 1000 pussar&kramar från en mycket stolt mamma.

 
Denise

Denise

21 juni 2010 23:06

Grattis Sophie, bra jobbat! Och tjusiga blommor! :D

http://novastardust.bloggagratis.se

 
Felicia

Felicia

22 juni 2010 23:46

Härligt att ha det avklarat! Stort grattis från oss, Frideborg och Pimienta hälsar extra förstås :-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
EuroFlorist

EuroFlorist

23 juni 2010 10:10

Härligt att bli överraskad med blomsterbud!
Om du själv vill färglägga någons dag med blommor, kan du använda kod "JOY" för lite rabatt.

Vi önskar dig en fin midsommar!

/EuroFlorist.

http://blog.euroflorist.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards