En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Det fortsätter!

Av S - 3 juni 2010 15:01

Bara roliga besked idag... :-) Fick hem ett brev idag med besked om ett stipendium som jag har sökt. Och jag fick det! 10 000 skattefria kronor rätt ner i fickan. Wihoo!   Visserligen var det väl ingen jättebedrift att kamma hem det - det delas ut två stipendier på vardera 10 000 kr och det delas bara ut till ekonomiingenjörer på Högskolan i Gävle som går sista året och de går enbart på betyg. Vi är bara sex stycken i min klass så det var alltså inte så stor konkurrens direkt. Men jag är förstås lika glad ändå - det här är väldigt välbehövliga pengar nu när jag riskerar att bli arbetslös till hösten. Jag vet dock inte när jag får pengarna, det verkar som om det kan dröja till efter semestrarna. Men det gör inget, det är väl egentligen senare i höst som jag verkligen behöver dem.


idag är en bra dag.   

 
 
Felicia

Felicia

3 juni 2010 21:38

Grattis, vad duktig du är! :-)
Det spelar ingen roll under vilka förutsättningar du lyckades få stipendiet, det viktigaste är ju att du fick det.

Pimmie & Frideborg hälsar!

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Karin F

Karin F

4 juni 2010 11:43

Grattis! Ursäkta dig inte (vilken kille i motsvarande situation hade gjort det??) - klart att du hade varit värd stipendiet även i större konkurrens!

http://www.myosotis.se

 
jenny

jenny

6 juni 2010 20:59

grattis :)

http://jjennnyys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards