En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 2 april 2007

Godkänd!

Av S - 2 april 2007 19:03

Japp, det är jag. :) Jag klarade teoriprovet, visserligen inte med jättemarginal men det blev godkänt. :) 56/65 poäng fick jag ihop och det känns jättebra! :) Nu kan jag koncentrera mig helt på flytten och att packa och behöver inte få ångest för att jag inte har hunnit plugga.Efter provet åkte jag till pappas jobb och vi sågade till hyllplanen som marsvinens lådor ska stå på i klädkammaren. Sågade även till mellanväggarna som jag ska ha mellan de två lådorna på varje hyllplan och köpte vinkeljärn som de ska hållas uppe av. Det blev riktigt bra, imorrn ska jag köpa vaxduk. Hade sån tur att de hade 20% rabatt på hela sortimentet på Ohlssons tyger. Snacka om tajming. :) Frågan är bara om jag ska köpa en helt genomskinlig vaxduk eller om jag ska ta någon med fint mönster eller en helt enfärgad. Fanns en del att välja på där nämligen.Nu ska jag pcka ner lite grejjer i hallen tänkte jag samt fortsätta med köket. Kanske hinner kolla lite på tv också, det är ju bra tv-kväll ikväll med Anna Pihl och 100 höjdare. :) Får lägga på ett kol helt enkelt! Borde äta middag också men det blir nog lägsta prioritet. :pTjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards