En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Jag drar till Malmö!

Av S - 30 mars 2011 08:33

Alldeles strax drar jag till nya jobbet. Det är första dagen och förutom att det är nervöst i sig så ska jag flyga ner till Malmö ikväll för att vara med på en "projekt Kick-off" hela dagen imorgon. Eftersom middagen slutar sent imorgon så åker vi inte hem igen förrän på fredag morgon. En riktig rivstart på nya jobbet alltså! Nervöst men även lite spännande. Ska bli kul att bo på hotell och äta hotellfrukost! :-) Jag hoppas att det finns badkar på rummet för isf tar jag mig nog ett bad ikväll när jag kommer fram. Jag har packat ned badskummet för säkerhets skull... ;-)


Håll gärna en tumme eller två för mig!

 
 
Ingen bild

Maria Larsson

30 mars 2011 09:53

Hej! Stora grattis marsvinslickar från Vallmo till mamma Pimpinella som tog så många priser. Han är så stolt att ha en mamma som är svensk champion. Ett stort grattis till nya jobbet från oss alla, hoppas att du får en rolig jobbarvecka i Malmö. Äntligen får ditt bagage åka dit det verkligen vill! Förra gången ni var ut och reste så tog väskan en avstickare till Malmö när ni skulle fira den 40-åriga vännen i norra Sverige. Ja, visst håller vi tummarna för dig. Glöm inte att ha lite kul också. Grattis än en gång till alla framgångar på utställningen. Bästa lyckönskningar från Maria, Denise och djurfamiljen ;-)

 
Ingen bild

mamma

30 mars 2011 13:12

Lycka till gumman!!! Det kommer att gå jättebra eftersom jag håller tummarna hårt, hårt, hårt. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards