En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av S - 17 mars 2011 20:47

Nu är kontraktet påskrivet! Fr.o.m 30 mars är jag anställd hos Leaf här i Gävle (godisfabrriken ni vet som gör Läkerol och Ahlgrens bilar och på andra ställen än Gävle även Malacos sortiment mm) som "Junior Project Manager" som det så fint heter. :-) Förutom att vara projektledare i ett projekt där ett nytt affärssystem ska inplementeras så ska jag även avlasta inköparen och, i mån av tid, arbeta lite med logistikförbättringar. Det är en projektanställning till 30 mars 2012 och även om det inte är en fast tillsvidareanställning så känns det jätteskönt att veta vad jag ska göra i åtminstone 12 månader framöver.


Så nu vet ni! Jag är inte arbetslös längre! :-D


Av S - 17 mars 2011 08:41

Idag var jag uppe med tuppen för att åka iväg och få ett stenskott på bilen lagat. Nu sitter jag och surfar lite och försöker få inspiration till att uppdatera hemsidan. Ser att ni tycker att det är dags för det. ;-)


Lite senare idag ska jag skriva kontrakt... När det är klart kan jag pusta ut och avslöja vad jag kommer att göra åtminstone de närmsta 12 månaderna. :-)


Dessutom ska jag till frisören kl 11.30 och klippa mig samt slinga/färga håret. Måste ju fräscha till det lite inför helgen 40-års fest som vi ska på. :-) Jag är sugen på lite ljusare hår igen så det blir förmodligen guldblonda/blonda slingor i olika nyanser. Om inte frisören kommer med något helt annat förslag som jag nappar på förstås.


Kul förresten att ni gillar nya looken på bloggen, jag är själv väldigt nöjd med den måste jag säga. Den känns väldigt somrig och härlig. 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards