En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av S - 5 juni 2009 11:22

Jahaja, så var det utställning imorgon då. Badade två grisar igår och har en kvar idag. Ska bara ställa ut Tosca och Lucky Me men Jonah fick sig också ett bad eftersom han är till salu och ska följa med och visa upp sig och förhoppningsvis få ett nytt hem. :-) Bakade även chokladcupcakes och en kokostoscakaka igår, ikväll ska jag göra frostingen till cupcakesen och en morotskaka. Och någonstans däremellan skulle jag behöva trimma lite på utställningsdjuren samt byta i ett par burar också. Fullt upp med andra ord!


Har ju börjat sommarjobba nu och är inne på min tredje dag nu. Det går bra tycker jag, mycket att sätta sig in i förstås men det ska nog ge sig. Jag har ytterligare två veckor med "dubbelgång" så på den tiden ska jag väl hinna få rätt bra koll på det mesta. Så numer trimmar jag hela dagarna... Marsvin på kvällarna och pappersproduktion på dagarna. ;-)


Crepes bebisar mår jättebra och växer och frodas. Kvar till salu nu är bara lille Maple Walnut Pie, så om någon är sugen på en toksöt pettis så är det bara att hojta!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards