En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Lägenheten

Av S - 6 januari 2009 12:29

Tack alla söta rara som har gratulerat till lägenheten! :-) Vi har nog fortfarande inte riktigt fattat att vi faktiskt fick den! (Eller jaja, inte fick men ni fattar.) Igår skrev vi på papprena och nu fattas bara att säljaren också ska skriva på och att vi skriver på låneanökningar på banken. Vi har letat så himla länge och den här lägenheten kände vi båda två väldigt mycket för från början. Just nu ser den inte mycket ut för världen men när vi är klara med den så kommer det att bli sååå fint! Nu letar vi inspiration, främst till köket, för fullt. Det blir med största sannolikhet ett IKEA-kök iaf. Vi är lite inne på Lidingöserien men har inte helt bestämt oss än.


Tapeter är ju en annan fråga också, det finns ju så många fina och läckra tapeter! Hur ska vi kunna välja!? Och golvet? Hur ska man tänka vid val av golv!? Det är mycket att tänka på men det är ju så kul också. Att få göra det helt till sitt eget. :-)


 
 
missy

missy

7 januari 2009 15:46

Åhh gratulerar vännen . vad roligt för er

God fortsättning
kram

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Felicia

Felicia

8 januari 2009 21:39

Oj, vad jag missat *s* Grattis grattis!

http://grisenfrideborg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards