En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 5 april 2011

Av S - 5 april 2011 17:21

Nu är jag i Malmö igen. Det är utbildning den här veckan så jag kommer inte hem igen förrän på fredag kväll! Så länge har jag aldrig varit hemifrån hittills så det känns ovant och lite tråkigt. Dagens utbildningspass är avslutat och nu sitter jag på hotellrummet (med badkar den här gången!!) och väntar på att vädret ska bli lite bättre. Det ser faktiskt lite ljusare ut nu än för en kvart sen så snart kan jag nog ta en sväng på stan. Vi får väl se om jag hittar något intressant. :-) Fast lite läskigt är det allt att ge sig iväg själv, tänk om jag inte hittar tillbaka! Jag kanske blir så förblindad av alla roliga affärer att jag tappar orienteringen. ;-)


 


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards