En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Spektaklet igång

Av S - 19 januari 2009 08:40

Hej och hå! Nu är vi igång på riktigt! Nya lägenheten ser nu ut som ett katastrofområde kan man säga. :-) Betongrester, slipdamm och gammalt bråte överallt! Väggen som skulle rivas är riven och kvar att riva är bara en dörröppning som ska bort. Det är mycket, mycket jobb kvar men det är ju nu det roliga börjar - att bygga nytt! :-)


Lite bilder från spektaklet...

Väggrivningen har börjat...


 

Väggen är borta!


Jag i röran...


Tentan är avklarad, jag tror att jag bli godkänd iaf, och nu kan jag ägna den mesta av tankeverksamheten åt lägenheten. Ska nog dit och slipa lite skåpluckor idag och ev åka med ett lass betong till återvinningen. En fördel med detta är den gratis träning det innebär att springa 3 trappor upp och ned hela tiden med 15 kg betong eller något annat tung. Jag har upptäckt att man kan få träningsvärk i muskler som jag knappt visste att jag hade. :-p


Och till sist - tusen tusen tack till alla snälla som hjälper oss med detta projekt!

 
 
Ewa

Ewa

19 januari 2009 11:28

Jag håller med om att det blir bättre utan väggen. :-)

http://fundringar

 
Johanna

Johanna

19 januari 2009 15:11

HEJJA HEJJA!!!

http://beatniks.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards