En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 28 mars 2007

Äntligen sol och värme!

Av S - 28 mars 2007 18:00

Idag har det varit riktigt försommarväder här i Uppsala. Kanonvarmt och soligt så man blir på så bra humör. :) Låg ute på gräsmattan på ett liggunderlag och pluggade körkortsteori i bara linne och mjukisbyxor efter jobbet. Så härligt! :)Letade efter grönt till grisarna ute men hittade inget direkt så de får nog vänta på godsakerna någon vecka till. Däremot ska de få blomkålsblast ikväll, fick med mig hem från jobbet, så det blir säkert uppskattat. Ska iväg till Johanna och hälsa på om ett tag. Hon har ju blivit granne med mig men tyvärr så varar det inte så länge eftersom jag flyttar om en vecka. Synd för det är trevligt med en nära marsvinsgranne. ;)Väntar och väntar på att de ska höra av sig från stället där jag var på anställningsintervju förra veckan. Allt verkade så positivt så det skulle kännas jättetråkigt om jag inte får det. :/ Jag var där för en vecka sedan idag och de sa att de skulle höra av sig "snart" och enligt mig är det senast en vecka efter... Men de kanske tänker annorlunda. Är ledig på fredag så då ringer jag upp dem istället om de inte har hört av sig. Får väl sätta lite press på dem helt enkelt. :pNu måste jag fixa något att stoppa i magen innan jag sticker iväg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards