En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 15 november 2006

Städa burar och bada marsvin...

Av S - 15 november 2006 17:23

Ska alldeles strax ta itu med burstädning. Måste städa ALLA burarna idag eftersom jag åker bort över helgen och kommer att vara borta imorgon kväll också och inte hinner städa några då. Så nu är det alltså 7 burar som ska göras rena. Puh! :)Det brukar iofs inte att så vansinnigt lång tid, kanske 1-1,5 timme om jag är effektiv. Skulle behöva bada lilla Viggo också, han ska flytta på fredag och måste ju vara fin då. Men hinner jag inte med honom idag så gör jag nog det imorgon. Han är ju liten och det inte lång tid att bada och torka en sån plutt torr. :)Näe, dags att sätta fart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards