En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 17 september 2006

Massor av gräs!

Av S - 17 september 2006 19:21

Idag har grisarna fått massor med gräs. Höet är nämligen på upphällningen och jag var optimistisk nog att tro att dte skulle räcka under helgen iaf. Så nu har marsvinen fått bara lite hö men istället massssssor av gräs eftersom matte får så dåligt samvete. ;p Har hittat ett jättebra gräsställe nu där det är alldeles lagom långt och uppblandat med klöver, maskrosblad och lite andra örter som jag inte vet namnen på. Tror att det är återväxt efter att de har slagit gräset där tidigare så nu är det alldeles lagom långt och frodigt och jättegrönt! Går dessutom på ett kick att få ihop en hel kasse, kan det bli bättre!? :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards