En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 20 april 2006

På marsvinsfronten intet nytt

Av S - 20 april 2006 23:10

Har inte så mycket att berätta idag. har legat däckad i migrän större delen av eftermiddagenoch kvällen och piggnat till först nu. Har utfodrat grisarna med vitkål, banan och hö så nu mumsas det för fullt i burarna. :)Edilonas små bebisar mår bra och växer, lilltjejen som var förstoppad igår verkar ha hämtat sig bra. Hon är knubbig om magen igen och hänger med brorsorna. Paco som jag först trodde hade pälsriktningsfel verkar inte ha det trots allt. Nu syns nästan ingenting alls av det längre, så förmodligen var det Edilona som hade tvättat honom lite för hårdhänt.Igår fick jag mail med massa bilder från en marsvinsköpare som köpte en bebishane från mig i höstas. Det är så himla roligt och uppmuntrande när köpare hör av sig och rapporterar om hur bra det går och hur nöjda de är med djuren de köpt. :)Nu ska jag slänga mig framför tvn och försöka varva ner lite.Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards